مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-29بين الملل

مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عقیله صالح» رییس پارلمان لیبی بر مخالفت این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

- رییس پارلمان لیبی بر مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و پایبندی به دفاع از آرمان فلسطین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عقیله صالح رییس پارلمان لیبی بر مخالفت این کشور با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پس از افشای خبر دیدار غیررسمی نجلاء المنقوش وزیر امور خارجه لیبی با الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه در رُم پایتخت ایتالیا و به میزبانی وزیر خارجه این کشور، عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی طی دستوری وزیر خارجه خود را برکنار کرد.

صالح در جلسه فوق العاده پارلمان در شهر بنغازی واقع در شرق این کشور که برای بررسی دیدار المنقوش با کوهن برگزار شد، مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم و پایبندی به دفاع از آرمان فلسطین را مورد تأکید قرار داد.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، نمایندگان پارلمان لیبی به نشانه همبستگی با ملت فلسطین، با چفیه فلسطینی در این جلسه حاضر شدند.

صالح تصریح کرد فلسطین مسئله متعلق به مسلمانان است و هیچ کس حق سازش درباره آن را ندارد و باید برای ایجاد کشور فلسطین به پایتختی قدس تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم

مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم