مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-10سياسي

عده ای بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی را به حضور خارجی ها گره زده بودند


حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی و تاثیر آن  در ارتقا جایگاه بین المللی ایران در عرصه بین المللی گفت: - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی را به حضور کشور های خارجی گره زده بودند.

حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی و تاثیر آن  در ارتقا جایگاه بین المللی ایران در عرصه بین المللی گفت: افتتاح این فاز تا پیش از این دولت به حضور خارجی ها گره خورده بود و اعلام می شد که باید با تکنولوژی کشورها این امر عملیاتی شود.

  وی در ادامه بیان کرد: اما شرکت های خارجی بعد از مدتی که در این فاز کار کردند آن را رها کردند و رفتند به این امید که این فاز 11 پارس جنوبی بعد از آنها رها می شود و کارش می خوابد یا اینکه ایران به آنها التماس می کند تا برگردند.

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: دولت سیزدهم که نگاهش به داخل و ارتقا توانمندی های داخلی بود با شروع دیپلماسی  در سطح بین المللی و ارجحیت دادن به توان داخلی موفق شد در زمینه های مختلف از نظرات توانمندی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی را به حضور خارجی ها گره زده بودند

عده ای بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی را به حضور خارجی ها گره زده بودند