مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-31اقتصادي

برخورداری 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار


با بهره برداری از سردهنه بتنی کشاورزی بر روی رودخانه شفارود، حدود 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار کشاورزی برخوردار شدند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: با بهره برداری از سردهنه بتنی کشاورزی بر روی رودخانه شفارود، حدود 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار کشاورزی برخوردار شدند.

آیین بهره برداری از بزرگترین سردهنه بتنی مسلح در اراضی سنتی آبخور رضوانشهر برگزار شد.

سید نادر صفوی، فرماندار رضوانشهر در این مراسم با تاکید بر تلاش های شبانه روزی دولت مردمی بر تکمیل طرح های عمرانی به ویژه طرح های آب رسانی گفت: با بهره برداری از این سردهنه کشاورزی(امیربند، روشن دغن، سیدسرا و اردجان) بر روی رودخانه شفارود، حدود 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار کشاورزی برخوردار شدند.

وی افزود: این طرح مهم عمرانی با تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری های نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال و با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حسن محمدیاری، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از زحمات استاندار گیلان در پیگیری تکمیل طرح های عمرانی، گفت: تامین آب پایدار کشاورزی از مهمترین دغدغه های کشاورزان منطقه است که با افتتاح این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار

برخورداری 4000 هکتار از اراضی شالیزاری رضوانشهر از آب پایدار