مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:302023-09-20سياسي

برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است


برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است و باید از این فرصت برای برندسازی گردشگری اردبیل استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست هماهنگی ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 با اشاره به برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو از 12 تا 14 مهر در اردبیل، اظهار کرد: میزبانی از نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در ادامه برنامه های رویداد اردبیل 2023، فرصت مهمی برای استان است که باید بهره برداری حداکثری را از این برنامه داشته باشیم.

وی افزود: پیش از این و در اردیبهشت سال جاری برنامه افتتاحیه رویداد با حضور سفرای کشورهای عضو اکو برگزار شد و دستاوردهای مهمی برای استان اردبیل داشت که این دستاوردها در قالب حضور گردشگران خارجی و حضور سرمایه گذاران در استان مشهود است.

استاندار اردبیل بیان کرد: پوشش رسانه ای مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 توسط رسانه های بین المللی به برندسازی و معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل کمک ویژه ای کرد و این بار هم باید در نشست وزرا روند معرفی استان در سطح بین المللی ادامه داشته باشد.

عاملی با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران در استان اردبیل، ادامه داد: یکی از برنامه های نشست وزرای گردشگری اکو، برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است

برگزاری نشست وزرای گردشگری اکو در اردبیل فرصت مهمی برای استان است