مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-18اقتصادي

محکومیت 3 میلیارد ریالی متخلفان بازار لوازم التحریر همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل 106 پرونده تخلف با محکومیت مالی بیش از سه میلیارد ریال طی اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار لوازم التحریر استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل 106 پرونده تخلف با محکومیت مالی بیش از سه میلیارد ریال طی اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار لوازم التحریر استان خبر داد.

مرضیه یونسی در گفت وگو با ایسنا، از ادامه اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار لوازم التحریر تا نیمه مهرماه خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شهریور تا نیمه مهر گشت های مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اصناف بر چگونگی عرضه اقلام مورد نیاز دانش آموزان و نحوه قیمت گذاری نظارت می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: بازرسان در قالب 51 تیم گشت مشترک بر واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم التحریر، پوشاک مدرسه، کیف و کفش نظارت می کنند.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای این طرح گفت: پرونده های گرانفروشی، نداشتن نرخ نامه صنفی، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی که در این طرح تشکیل می شوند، خارج از نوبت رسیدگی و متخلفان بدون هیچ گونه اغماض و مماشاتی براساس مصوبه سران قوا علاوه بر اشد مجازات مثل تعطیلی واحد صنفی و نصب پارچه به عنوان متخلف، به پرداخت چند برابر ارزش تخلف جریمه و محکوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت 3 میلیارد ریالی متخلفان بازار لوازم التحریر همدان

محکومیت 3 میلیارد ریالی متخلفان بازار لوازم التحریر همدان