مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-20سياسي

شعور سیاسی مردم ایران دشمنان نظام را ناامید کرده است


شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد و دشمنان به این باور رسید ه اند که نمی توانند این مردم مبارز و انقلابی را وادر به انجام کاری علیه نظام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری فرماندار پاوه امروز در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان که با هدف هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: طی روزهای اخیر یکی دیگر از بزرگ ترین حماسه های مردم در طول تاریخ انقلاب، با هوشیاری و آگاهی خود مردم به عنوان حماسه بزرگ در مقابل دشمنان رقم خورد.

  وی ادامه داد: علی رغم تلاش دشمنان از ماه های گذشته از طریق سرویس های جاسوسی، رادیوهای بیگانه، شبکه های معاند و سایت های و کانال های مختلف مبنی بر اینکه مردم ما را وادار به ایجاد ناامنی و دچار شبهه و مشکلاتی  برای مملکت کنند، اما واقعا مردم یک نه معناداری به تمامی فراخوان ها دادند.

فرماندار پاوه افزود: شعور سیاسی مردم در حدی قرار دارد که بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را رقم زد و دشمنان به این باور رسید ه اند که نمی توانند این مردم مبارز و انقلابی را وادر به انجام کاری علیه نظام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعور سیاسی مردم ایران دشمنان نظام را ناامید کرده است

شعور سیاسی مردم ایران دشمنان نظام را ناامید کرده است