مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-27اقتصادي

بهره برداری از150 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در ماسال


به گفته مجری بنیاد برکت در گیلان، 150 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان ماسال در حوزه های کشاورزی، خدمات، گردشگری، صنایع دستی، صنعتی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، ساریه پورصالح امروز در جریان بهره برداری از پروژه های عام المنفعه ماسال در هفته دولت اظهار کرد: 150 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان ماسال در حوزه های کشاورزی، خدمات، گردشگری، صنایع دستی، صنعتی با 17 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

  مجری بنیاد برکت استان گیلان با اشاره بر تفسیر قوانین و آیین نامه بنیاد برکت به نفع مردم در راستای ایجاد و توسعه مشاغل خرد و کارگاهی گفت: فرآیندی که طرح اجتماعی اقتصادی سحاب در دست کار دارد تمرکز در نقاط و روستا های هدف است که 6 روستای (گیله سرا، کیشه خاله، وردوم، وشمه سرا، چپه زاد، ملک جهان ) در دستور کار قرار دارد.

وی پیگیری و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه نهاد های حمایتی و تأمین منابع از سوی بانک های عامل تأکید کرد و افزود: رصد و نظارت مستمر طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت از متمایزترین رسالت بنیاد برکت در پایداری مشاغل است که هر سه ماه توسط تسهیلگر طرح در روستا های هدف شهرستان ماسال در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از150 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در ماسال

بهره برداری از150 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در ماسال