مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-24ورزشي

اوزونیدیس: بهترین بازی لیگ ایران در قائمشهر ثبت شد


سرمربی تیم گل گهرسیرجان پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران گفت، بازی گل گهر و نساجی بهترین بازی در لیگ ایران بوده که ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارینوس اوزونیدیس، در نشست خبری پس از پیروزی یک برصفر تیمش گل گهر برابر میزبانش نساجی مازندران در قائمشهر گفت: این بازی از بازی های خوب فوتبال ایران بوده و دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند.

وی، با بیان اینکه تیم گل گهر در نیمه نخست مسابقه برتر از تیم نساجی بوده و حتی می توانست گل های بیشتری به این تیم بزند، اضافه کرد: در نیمه دوم و با توجه به جوی که در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با حضور تماشاگران این تیم ایجاد شده بود، برای تیم نساجی طبیعی بود که به تیم گل گهر فشار بیارند.

سرمربی تیم گل گهرسیرجان، ادامه داد: بازیکنان تیم نساجی در خطوط حمله و میانی از بازیکنان بلندقدتری بودند و از دو سمت زمین به تیم ما فشار وارد کردند و حتی شانس گلزنی هم داشتند.

اوزونیدیس، افزود: خیلی خوشحال هستیم که توانستیم پیروز بازی باشیم و 3 امتیاز مسابقه را کسب کردیم.

عذرخواهی سرمربی گل گهر از کادرفنی نساجی وی، همچنین از خوشحالی یکی از اعضای کادرفنی تیمش که باعث درگیری و حاشیه پس از پایان بازی شده بود، از کادرفنی تیم نساجی عذرخواهی کرد و گفت: خوشحالی مربی تیم ما بابت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوزونیدیس: بهترین بازی لیگ ایران در قائمشهر ثبت شد

اوزونیدیس: بهترین بازی لیگ ایران در قائمشهر ثبت شد