مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-26اقتصادي

معرفی مدهای جدید پوشاک ایرانی ـ اسلامی


در جشنواره مدآفرین، مدها و الگوهای جدید پوشاک ایرانی ـ اسلامی و حجاب معرفی می شود.

- غلامرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به مناسبت روز بسیج اصناف و بازاریان گفت: ما برای معرفی الگوهای برتر حجاب از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنفی و فروشندگان البسه و طراحان پوشاک و لباس و مجموعه هایی که در کشور فعالیت دارند، استفاده می کنیم و جهت عرضه محصولات مناسب با حجاب و عفاف و پوشاک ارزان، با کیفیت و در دسترس اقدام می کنیم.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان اظهار داشت: یک مصداق این مسئله ایجاد شهر حجاب است که تلاش می کنیم تا پایان سال در تهران و اصفهان ایجاد شود و در سایر شهرها هم به تدریج ایجاد خواهد شد.

حسن پور گفت: ما از ظرفیت موجود اصناف و بازاریان برای عرضه محصولات حجاب از گروه های نوزاد، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال استفاده می کنیم و همان تجربه ای که در دوران کرونا در تولید ماسک و لباس پرستاران استفاده کردیم و کشور بی نیاز شد، در زمینه محصولات حجاب و عفاف هم تلاش می کنیم چنین حرکتی صورت گیرد.

وی افزود: مجموع مدآفرین با همکاری طراحان و شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز آموزشی با فراخوان افراد متخصص در این زمینه و همچنین ارائه طرح های متنوع برنامه ریزی کردیم که در دو دوره برگزاری مدآفرین، مدل های جدید پوشاک حجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مدهای جدید پوشاک ایرانی ـ اسلامی

معرفی مدهای جدید پوشاک ایرانی ـ اسلامی