مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-18ورزشي

ورناصری: برنامه وزیر پیشنهادی ورزش برای میدان دادن به جوانان و بانوان چیست


نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه برنامه ای برای میدان دادن به جوانان و بانوان در رده های مختلف دارند.

- نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه برنامه ای برای میدان دادن به جوانان و بانوان در رده های مختلف دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ورناصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به عنوان مخالف گفت: علت مخالفتم معطوف به عدم توجه و یا کم توجهی به چند مساله اساسی در برنامه هشت محوری وزیر پیشنهادی است.

وی توضیح داد: در برنامه ارائه شده به موضوعاتی همچون ارتقاء سلامت اداری ورزش، شفافیت مالی باشگاه های ورزشی و دسترسی به اطلاعات حوزه ورزش توجه نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی اظهار کرد: آیا در سیستم ورزش و جوانان باید شاهد تعارض منافع در تصمیم گیری ها و انتصابات باشیم؟ علاوه بر این در برنامه های ارائه شده به موضوع واگذاری امورات ورزشی به مردم به خصوص بخش خصوصی و دانش بنیان توجه خوبی نشده است.

ورناصری با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای استقرار دولت الکترونیک تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه برنامه ای برای پیاده سازی هدف دولت دارد؟ یا این که آیا اساسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورناصری: برنامه وزیر پیشنهادی ورزش برای میدان دادن به جوانان و بانوان چیست

ورناصری: برنامه وزیر پیشنهادی ورزش برای میدان دادن به جوانان و بانوان چیست