مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-09اقتصادي

آب پایدار در استان بوشهر تامین می شود/ اجرای 200 طرح جهاد آبرسانی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای 200 طرح جهاد آبرسانی در سطح استان خبر داد و گفت: آب پایدار در شهرها و روستاهای استان بوشهر تامین می شود.

- ابوالحسن عالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تأمین آب پایدار در استان بوشهر و تأمین آب مورد نیاز شهرها و روستاهای استان اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی از توسعه زیرساخت های تأمین آب در استان خبر داد و بیان کرد: تأسیسات آب شیرین کن در نقاط مختلف استان در دست اجرا است که تکمیل این طرح ها در تأمین آب شرب پایدار در استان تأثیر بسیار زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای 200 طرح جهاد آبرسانی در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان توزیع آب شیرین کن های استان 100 هزار مترمکعب در شبانه روز است که این میزان در آینده افزایش می یابد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تولید آب شیرین در استان افزود: طرح های آب شیرین کن با ظرفیت 140 هزار مترمکعب در شهرها و روستاهای استان بوشهر در دست اجرا است.

عالی از احداث 52.

5 کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای 5 شهرستان دشتستان، دشتی، دیلم، دیر و تنگستان خبر داد و اضافه کرد: با سرمایه گذاری 95 میلیارد تومان آبرسانی به 23 روستای محروم و کم برخوردار استان در دست اجرا اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار در استان بوشهر تامین می شود/ اجرای 200 طرح جهاد آبرسانی

آب پایدار در استان بوشهر تامین می شود/ اجرای 200 طرح جهاد آبرسانی