مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-17اجتماعي

رییس پلیس راه کشور: خواب آلودگی و خستگی دو عامل مهم تصادفات جاده ای است


مهم ترین علت تصادفات جاده ای در کشور خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده و بستن کمربند ایمنی نقش بسزایی در جلوگیری از فوت سرنشینان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش، سردار حسن مومنی در حاشیه بازدید از محور گالیکش - بجنورد در جنگل گلستان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور و استان اظهارکرد: با توجه به روزهای آخر فصل تابستان و تعطیلات، با افزایش تردد در سطح جاده های کشور مواجه هستیم و این ایام برای پلیس راه ،بسیار حساس است.

وی تصریح کرد:  تا این لحظه وضعیت ترافیکی جاده ها در استان گلستان به خوبی مدیریت شده است و شرایط خوبی در جاده های استان گلستان به لحاظ ترافیکی حاکم است.

رییس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: استان هم همه توان خود را بسیج کرده و با همکاری سازمان راهداری، اورژانس و سایر دستگاه ها به کمک پلیس آمده تا این ترافیک به خوبی مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل بروز تصادفات در جاده های کشور گزارش شده است، بیان کرد: در یکی دو روز گذشته حجم بسیار بالایی از ترافیک را در سطح جاده های کشور و استان گلستان شاهد بودیم، که مهمترین علل تصادفات بحث خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است، لذا از همه هموطنان عزیز خواهش داریم که به هیچ وجه با حالت خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه ندهند و از هرگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه کشور: خواب آلودگی و خستگی دو عامل مهم تصادفات جاده ای است

رییس پلیس راه کشور: خواب آلودگی و خستگی دو عامل مهم تصادفات جاده ای است