موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:562023-08-30اجتماعي

شلمچه و چذابه میزبان خیل ارادتمندان سیدالشهدا(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، هر لحظه که به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعیدالله الحسین(ع) نزدیک می شویم بر تعداد مشتاقان زیارت تربت پاک و نورانی حضرت سیدالشهدا(ع) افزوده می شود.

در همین ارتباط دستگاه ها و نهادهای گوناگونی استان خوزستان و کشور پای کار آمدند تا سفری ایمن و راحت را برای زوار اربعین امام حسین(ع) رقم بزنند.

جابه جایی 27 هزار زائر با تاکسی های اینترنتی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بالاخره این ابعاد از خدمت رسانی بی مشکل نیست و در گوشه و کنار، مشکلاتی وجود دارد اما امسال تاکسی های اینترنتی نیز به کمک آمدند و تا روز گذشته، 27 هزار سفر با تاکسی های اینترنتی انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اگر کسی سال های قبل آمده باشد و مسیر را دیده باشد امسال می تواند اذعان کند که تغییرات محسوسی را در مرزها شاهد بودیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در راه های منتهی به پایانه های مرزی که در استان خوزستان داریم در مجموع 230 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت را داشتیم.

  وی با اشاره به گرمای بالای هوا، عنوان کرد: برای اینکه زائرین حداقل سختی را تحمل کنند امسال یازده هزار مترمربع سایه بان همراه مه پاش به سایه بان پایانه ها اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلمچه و چذابه میزبان خیل ارادتمندان سیدالشهدا(ع)

شلمچه و چذابه میزبان خیل ارادتمندان سیدالشهدا(ع)