مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05اجتماعي

استان سمنان 6 هزار دانش آموز نیازمند دارد/برگزاری «جشن عاطفه ها»


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شش هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد در استان هستند، گفت: جشن عاطفه ها از 24 الی 31 شهریورماه در استان برگزار خواهد شد.

- محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه خدمات کمیته امداد در دو حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی است، تاکید کرد: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با مشارکت خیران نیک اندیش در سراسر استان سمنان است.

وی با بیان اینکه شش هزار دانش آموز و 530 دانشجوی نیازمند در سراسر استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: این قشر در طول سال از کمک هزینه ملزومات آموزشی، لوازم التحریر، هزینه آموزشی و … با کمک خیران نیک اندیش استان بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در راستای حمایت از این قشر، سالانه پویش هایی همزمان با سال تحصیلی برگزار می شود که امسال نیز چنین برنامه هایی در استان سمنان برقرار خواهد بود، گفت: نیازهای معیشتی و همچنین تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش دو محور برنامه های کمیته امداد است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پویش ویژه مهر در آستانه سال تحصیلی جدید در استان سمنان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و مشارکت مردم خیر و نیک اندیش استان در این پویش نسبت به سال قبل افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 6 هزار دانش آموز نیازمند دارد/برگزاری «جشن عاطفه ها»

استان سمنان 6 هزار دانش آموز نیازمند دارد/برگزاری «جشن عاطفه ها»