مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-18سياسي

هفته وحدت به شناخت مردم از رسول اکرم(ص) تبدیل شود


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هفته وحدت را باید به شناخت و معرفت هر چه بالای مردم از رسول گرامی اسلام(ص) تبدیل کنیم.

- ایسنا/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هفته وحدت را باید به شناخت و معرفت هر چه بالای مردم از رسول گرامی اسلام(ص) تبدیل کنیم.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت از برگزاری نشست هم اندیشی دستگاه های فرهنگی خبر داد و گفت: این نشست در آستانه ولادت با سعادت پیامبر(ص) و هفته وحدت در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه های هفته وحدت در مراکز همه شهرستان ها، مساجد، هیئت های مذهبی و ادارات با موضوع روشنگری هفته وحدت، دو کارگاه بصیرت افزایی نیز در خرم آباد برگزار می شود.

غلامی با تأکید بر اینکه هفته وحدت را باید به شناخت و معرفت هر چه بالای مردم از رسول گرامی اسلام(ص) تبدیل کنیم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با یادآوری و سیاست به جا، آگاهانه و با انتخاب درست و نام گذاری این هفته تحت عنوان هفته وحدت به رفع اختلاف بین شیعه و سنی پرداخت و این موضوع را به همگان یادآور شد.

این کارشناس مذهبی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری نیز بر این درایت و تدبیر صحه گذاشتند، لذا ما وظیفه داریم در راستای تحقق اهداف و ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت به شناخت مردم از رسول اکرم(ص) تبدیل شود

هفته وحدت به شناخت مردم از رسول اکرم(ص) تبدیل شود