مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-30فرهنگي

سرانجام جوایز فجر چهل ویکم به کجارسید؟


در اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شده بود به نیمی از برندگان این دوره از جشنواره یک دستگاه خودروی شاهین و به نیم دیگر خودروی تارا اهدا خواهد شد که روز گذشته بالاخره طی مراسمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، سینما روزهایی را سپری می کند که فاصله ای تا شروع فجر چهل ودوم باقی نمانده است، حتی برخی آثار که قصد شرکت در این جشنواره را دارند مراحل ساخت خود را سپری کرده و یا به مراحل پایانی رسیده اند.

اما با وجود نزدیکی به دوره بعد این رویداد سینمایی پرونده فجر چهل ویکم در بخش جوایز همچنان باز است، در اختتامیه چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شده بود به نیمی از برندگان این دوره از جشنواره یک دستگاه خودروی شاهین و به نیم دیگر خودروی تارا اهدا خواهد شد.

جایزه ای که به نظر برای ربایندگان سیمرغ مناسب بود و حتی مجید صالحی آن را به زلزله زدگان خوی که آن روزها درگیر آسیب دیدگی های بسیاری بودند تقدیم کرد.

صالحی چند ماه بعد از جشنواره اعلام کرد که هنوز جایزه اش را دریافت نکرده و از مسئولان جشنواره و ایران خودرو تقاضا دارد تا آن را زودتر تحویل دهند تا به زلزله زدگان خوی برسد.

در همان زمان با مسئولان روابط عمومی و ستاد جشنواره صحبت کردیم و متوجه شدیم که این خودرو ها با رایزنی دبیر جشنواره به همه برندگان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام جوایز فجر چهل ویکم به کجارسید؟

سرانجام جوایز فجر چهل ویکم به کجارسید؟