مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-02پزشكي

توصیه های اورژانسی برای پیاده روی اربعین


موکول کردن پیاده روی افراد آسیب پذیر به زمانی غیر از اربعین، از جمله توصیه های رییس سازمان اورژانس کشور برای پیاده روی اربعین است.

- رسیدن شب هنگام به مرز، کوتاه کردن زمان پیاده روی، مصرف مایعات زیاد با داروی ORS و موکول کردن پیاده روی افراد آسیب پذیر به زمانی غیر از اربعین، از جمله توصیه های رییس سازمان اورژانس کشور برای پیاده روی اربعین است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر میعادفر در زمینه توصیه های اورژانسی به زائرین اربعین، عنوان کرد: نخستین توصیه این است که به دلیل گرمای شدید هوا، یک تعداد افراد که آسیب پذیر هستند، از جمله کودکان زیر 6 سال و سالمندان بالای 60 سال و افراد دارای بیماری های مزمن و در نهایت مادران باردار، سفر زیارتی خود را به زمان دیگر موکول کنند.

  وی ادامه داد: هر چه قدر تاکید شود این گروه های آسیب پذیر کمتر در این زمان به این سفر بیایند، هم به خود کمک کرده و هم به تیم های اورژانسی کمک کرده اند.

در اربعین سال گذشته بالغ بر 400 مادر باردار که دچار مشکل شده بودند به اورژانس مراجعه کرده بودند و متعاقبا تعداد قبل توجهی نیز مراجعه نکرده بودند، بنابراین این توصیه ها باید جدی گرفته شود.

  میعادفر افزود: بهتر است افراد به صورتی برنامه ریزی کنند تا شب هنگام به مرز برسند، زیرا عبور از مرز 3 تا 4 ساعت زمان خواهد برد و اگر در ساعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های اورژانسی برای پیاده روی اربعین

توصیه های اورژانسی برای پیاده روی اربعین