مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-19اجتماعي

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه استاندارد در دامغان


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان بر لزوم تلاش برای اختصاص زمین موردنیاز در راستای احداث کتابخانه استاندارد در دامغان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، آزاده امینیان، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان در جلسه ای که به منظور تعیین تکلیف زمین جدید برای ساخت کتابخانه عمومی استاندارد در دامغان تشکیل شد، بر لزوم تلاش های بیشتر در راستای به نتیجه رساندن این موضوع تأکید کرد.

وی یکی از راهکارهای جذب علاقه مندان به مطالعه و کتاب خوانی را مهیاکردن فضای مناسب عنوان کرد و گفت: یکی از عوامل بسیار مهم در جذب کتاب خوانان به کتابخانه های عمومی زیبایی فضای آن همچنین استاندارد بودن کتابخانه عمومی است؛ بنابراین باید تعیین زمینی مناسب در منطقه ای مناسب موردتوجه قرار گیرد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان با اشاره به تراکم جمعیت در شهرستان دامغان، ایجاد کتابخانه استاندارد برای شهرستان را ضروری دانست و گفت: اگر زمینی با موقعیت مکانی مناسب جانمایی شود، اداره کتابخانه های عمومی می تواند با کمک خیر نیک اندیشی که برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده، در راستای تأمین مابقی اعتبار موردنیاز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه استاندارد در دامغان

اختصاص زمین برای احداث کتابخانه استاندارد در دامغان