مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-10اقتصادي

7 مرکز مردمی در استان یزد نفس می بخشند


عضو هیئت مدیره مرکز نفس در یزد با اشاره به اهمیت فعالیت 7 مرکز در استان، گفت: مراکز نفس با هدف شناسایی، کاهش سقط های عمدی و نجات فرزندان سقط، در هفت شهرستان استان یزد فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، فاطمه قاسمی، صبح امروز در جلسه سازمان های مردم نهاد استان اظهار کرد: در حال حاضر این مراکز در شهرستان های یزد، تفت، مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و میبد فعال هستند و خدماتی نظیر شناسایی، مشاوره، حمایت های اقتصادی و… به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده، هزینه های آزمایش، سونوگرافی و… مادرانی که تصمیم به سقط دارند به صورت رایگان و به همت خیرین مرکز نیکوکاری نفس انجام می شود.

عضو هیئت مدیره مرکز نفس در استان یزد با بیان این که مراکز نفس با توجه به ماده 53 و 54 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و پیشگیری از سقط های عمدی راه اندازی شدند، گفت: مادرانی که تصمیم به سقط با دلایل متعدد دارند، می توانند با تلفن گویای مرکز نفس به شماره 8285 2842 021 و یا شماره 09130650638 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، با ابلاغ وزارت کشور، کارگروه مقابله با سقط غیرقانونی جنین با دبیری دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مرکز مردمی در استان یزد نفس می بخشند

7 مرکز مردمی در استان یزد نفس می بخشند