مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-12سياسي

سیاست دولت سیزدهم محرومیت زدایی و بهبود معیشت مرزنشینان است


معاون وزیر کشور با تاکید بر حل مشکلات و معضلات مناطق مرزی،گفت: محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی همه جانبه و بهبود معیشت مرزنشینان، سیاست دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در نخستین جلسه مشترک رؤسای دبیرخانه های استانی شورای توسعه و امنیت پایدار غرب و شرق کشور، با تاکید بر حل مشکلات و معضلات مناطق مرزی، گفت: محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی همه جانبه و بهبود معیشت مرزنشینان، سیاست دولت سیزدهم است.

بر اساس این گزارش، این جلسه روز دوشنبه (20 شهریور 1402) به ریاست محسن کوشش تبار دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، محسن خلیلی باصری مدیر شورا و نمایندگان 10 استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، کرمان و هرمزگان به عنوان رؤسای دبیرخانه استانی این شورا برگزار شد.

معاون وزیر کشور در این نشست با تاکید بر اینکه لازم است با تلاش این شورا و کمیته های ذیل آن، رونق مناطق مرزی، رفاه و آسایش عمومی توأم با الفت و انسجام و یکپارچگی بر فضای این مناطق حاکم شود ، گفت: تشکیل شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ابتکاری هوشمندانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 68 بوده است که به دنبال برخی تنش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت سیزدهم محرومیت زدایی و بهبود معیشت مرزنشینان است

سیاست دولت سیزدهم محرومیت زدایی و بهبود معیشت مرزنشینان است