مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-30حوادث

برخورد خودروی شوتی با مامور پلیس در محور بیرجند- سربیشه


جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گفت: یک دستگاه خودرو شوتی، صبح امروز زمانی که پلیس داشت خودورهای عبوری را کنترل می کرد با یکی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برخورد و منجر به مصدومیت وی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین انتظامی شهرستان سربیشه گفت: یک دستگاه خودرو شوتی، صبح امروز زمانی که پلیس داشت خودورهای عبوری را کنترل می کرد با یکی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان برخورد و منجر به مصدومیت وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ علی اکبر عرب پور در خصوص این حادثه اظهار کرد: این همکار پلیس آگاهی به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان بیرجند منتقل شد.

ضمن اینکه موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش با افزایش کشفیات سوخت قاچاق در سال گذشته و امسال ، شاهد افزایش شمار تصادفات ناشی از تردد خودروهای حامل سوخت قاچاق یا به اصطلاح شوتی در جاده های خراسان جنوبی هستیم که به چالشی نگران کننده تبدیل شده است و با توجه به تبعات خطرآفرین آن نیازمند اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده است.

اصطلاح شوتی برای خودروهای فاقد پلاک یا پلاک مخدوش به کار می رود که در شرق کشور واژه ای آشناست و با توجه به هم مرز بودن خراسان جنوبی با سیستان و بلوچستان و کشور افغانستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد خودروی شوتی با مامور پلیس در محور بیرجند- سربیشه

برخورد خودروی شوتی با مامور پلیس در محور بیرجند- سربیشه