مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-10اقتصادي

حسرت برندسازی یک محصول دیگر در کهگیلویه و بویراحمد و این بار داستان آنغوزه


استان کهگیلویه و بویراحمد صنعت فرآوری و بسته بندی و برندسازی بسیار ضعیف تر از آن چیزی است که تصور کنیم و هرگز نتوانسته ایم با توسعه این مهم صادرات خود را از نقطه ای که هم اکنون بر روی آن قرار داریم به نقطه مطلوب برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ هر چند استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف زیرساخت ها و بسترهای لازم را برای توسعه و پیشرفت دارد اما هرگز نتوانسته از این بسترهای آماده برای پیشرفت استان استفاده کند.

استانی که جنگل ها و مراتع زیادی داشته و از لحاظ سرانه جنگل و مرتع در ایران و حتی در دنیا وضعیت منحصر به فردی دارد در دل همین طبیعت زیبا سرمایه های خدادادی نهفته که از این سرمایه ها می توان برای رشد و توسعه و رفع بیکاری و رونق تولید استفاده کرد.

برای مثال در حوزه گیاهان دارویی و به صورت مصداقی در خصوص محصولاتی مانند آنغوزه و باریجه استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند در کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد صنعت فرآوری و بسته بندی و برندسازی بسیار ضعیف تر از آن چیزی است که تصور کنیم و هرگز نتوانسته ایم با توسعه این مهم صادرات خود را از نقطه ای که هم اکنون بر روی آن قرار داریم به نقطه مطلوب برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرت برندسازی یک محصول دیگر در کهگیلویه و بویراحمد و این بار داستان آنغوزه

حسرت برندسازی یک محصول دیگر در کهگیلویه و بویراحمد و این بار داستان آنغوزه