مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 02:552023-08-27بين الملل

پشت پرده تحرکات اخیر آمریکا در عراق از نگاه یک تحلیلگر ارشد عراقی


تحلیلگر امور امنیتی عراق با رد ارتباط تحرکات نظامی اخیر آمریکا در غرب عراق ضد داعش تاکید کرد: هدف غایی آمریکا حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و تحقق خیال های واهی این رژیم در منطقه غرب آسیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عدنان الکنانی کارشناس امور راهبردی و امنیتی عراق در اظهاراتی با رد آنچه را که محافل رسانه ای غربی و عربی درباره تحرکات اخیر نظامیان آمریکا در غرب عراق ضد داعش ترویج می دهند، گفت: هدف اساسی واشنگتن، تحقق خیال خام برپایی اسراییل بزرگ در منطقه غرب آسیا است.

کارشناس امور امنیتی عراقی بیان کرد: جابه جایی های اخیر ادوات زرهی و لجستیکی ارتش آمریکا در خاک عراق ارتباطی به موضوع گروهک های تروریستی داعش ندارد، زیرا این مسئله دیگر برای مدت های مدیدی است که در نزد افکار عمومی عراق نخ نما و به برگه ای سوخته مبدل شده است.

الکنانی با اشاره به اینکه دیگر تسلیحات و پروپاگاندای تبلیغاتی نظامی آمریکا در نزد افکار عمومی عراق کارآیی خود را از دست داده، افزود: تغییرات پست های سیاسی و نظامی فرماندهان آمریکایی در عراق، صرفاً رزمایش نظامی واشنگتن برای ارتقای توان رزمی نیروها در صورت وقوع تهدیدات احتمالی و امور غیر مترقبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تحرکات اخیر آمریکا در عراق از نگاه یک تحلیلگر ارشد عراقی

پشت پرده تحرکات اخیر آمریکا در عراق از نگاه یک تحلیلگر ارشد عراقی