مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25بين الملل

ریابکوف: وزیر خارجه ترکیه به مسکو می آید


معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو از مذاکره برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراینی فرار نمی کند، اما تاکید کرد که ابتدا باید بخش مربوط به این کشور در این توافق اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) از سفر هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه به مسکو در آینده نزدیک خبر داد.

ریابکوف درباره نشست اخیر سران بریکس و کشورهای دوست این گروه در آفریقای جنوبی، گفت: بانک توسعه جدید کشورهای بریکس، تامین مالی پروژه های روسیه را رها نکرده بلکه مشکلاتی به دلیل رویکردها و سیاست های غرب در این مسیر وجود داشت .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی با بیان اینکه کشورهای بریکس به رایزنی در مورد تشکیل ابزارهای تعامل مالی مستقل از غرب ادامه می دهند، توضیح داد: روسیه نیز همچنان به بررسی مشکلاتی که برای تعامل با بانک توسعه جدید کشورهای بریکس، باید بر آنها غلبه کرد، ادامه می دهد .

این دیپلمات روس با بیان اینکه روسیه از گفتگو و مذاکره درباره تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراینی از بنادر دریای سیاه فرار نمی کند، اما تاکید کرد که ابتدا باید بخش مربوط به این کشور در این توافق اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریابکوف: وزیر خارجه ترکیه به مسکو می آید

ریابکوف: وزیر خارجه ترکیه به مسکو می آید