مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 22:252023-08-25سياسي

خط دریایی ایران _عراق برای تردد زائرین فراهم شد


مدیر کل امور دریایی سازمان و بنادر گفت:2 فروند و20 سفر دریایی برای جابجای زائرین اربعین از بندر آبادان و خرمشهر به عراق فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از آبادان ، مهدی فردمیهنی فراهای  مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امکان 20 سفر دریایی برای زائران اربعین از طریق 3 فروند شناور به صورت روزانه فراهم شده است اظهار کرد: پس از تشکیل کمیته حمل و نقل سفر های اربعین حسینی در وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی مسئولیت برقراری سفر های دریایی به مقصد بنادر عراق را مدنظر قرار داد.

مهدی فرمهینی فراهانی افزود: 2 بندر آبادان و خرمشهر به منظور تردد دریایی در ایام اربعین مدنظر قرار گرفت اما با وجود تمام زیرساخت ها از نظر پایانه و اسکله، متاسفانه دولت عراق آمادگی لازم برای پهلوگیری در اسکله تازه تاسیس سیبه را نداشت.

وی ادامه داد:بنابراین بندر خرمشهر تنها بندری است که در اربعین حسینی به بندر ابوفلوس عراق تردد و پهلوگیری خواهد داشت و امکان جابجایی زائران را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه 3 فروند شناور به منظور تردد زائران اربعین از بندر خرمشهر به بندر ابوفلوس عراق ویژه اربعین حسینی اختصاص یافته است گفت: 2 فروند شناور از سوی بخش خصوصی کشور عراق و یک فروند شناور تندرو طبق مذاکره با شرکت کشتیرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط دریایی ایران _عراق برای تردد زائرین فراهم شد

خط دریایی ایران _عراق برای تردد زائرین فراهم شد