مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-12سياسي

تامین اجتماعی در فکر راه اندازی سیستم «خوداظهاری پیامکی» برای فاقدین بیمه


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آمادگی سازمان متبوعش برای پیگیری و برقراری پوشش بیمه ای شاغلان کسب وکارهای حوزه فضای مجازی و شاغلان سکوهای (پلتفرم ها) مختلف این حوزه در بخش های مختلف حمل ونقل و سایر خدمات اینترنتی خبر داد و گفت: - تامین اجتماعی در فکر راه اندازی سیستم خوداظهاری پیامکی برای فاقدین بیمه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آمادگی سازمان متبوعش برای پیگیری و برقراری پوشش بیمه ای شاغلان کسب وکارهای حوزه فضای مجازی و شاغلان سکوهای (پلتفرم ها) مختلف این حوزه در بخش های مختلف حمل ونقل و سایر خدمات اینترنتی خبر داد و گفت: طبق قانون سراغ این کسب وکارها خواهیم رفت و نمی گذاریم حق شاغلان ضایع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در دهمین جلسه شورای معاونین این سازمان با اشاره به تکلیف اصل 29 قانون اساسی در زمینه توسعه پوشش بیمه به همه آحاد جامعه گفت: بیمه حقی همگانی است و ما متکفل آن هستیم و در قبال آن وظیفه داریم.

اولویت تعهدات بین النسلی که در سیاست های ابلاغی هم جزو تکالیف اصلی ماست، نه تنها از اولویت تعهدات به روز کمتر نیست، بلکه بیشتر هم هست.

وی تأکید کرد: منابع پایدار را باید در خود نظام بیمه ای جستجو کنیم و توسعه پوشش بیمه ای، مهم ترین راهبرد و مؤلفه ای است که ما را به سمت پایداری منابع می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی در فکر راه اندازی سیستم «خوداظهاری پیامکی» برای فاقدین بیمه

تامین اجتماعی در فکر راه اندازی سیستم «خوداظهاری پیامکی» برای فاقدین بیمه