مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-23سياسي

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است


در هفته دولت چندین پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود و این هفته فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت چندین پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود و این هفته فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

ضرغام احمدوند چهارشنبه یکم شهریور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در این هفته 10 کمیته مختلف در شهرستان برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را اجرا می کنند.

وی افزود: در این هفته برنامه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و هنری برگزار می شود و پروژه های مختلفی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

احمدوند تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف است.

فرماندار نهاوند تأکید کرد: خدمت به مردم و اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام شده در این هفته ضرورت دارد در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه باشد.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند اقدامات نظام را کم رنگ جلوه بدهند ولی این رسالت ماست که با خدمت به مردم در جامعه امید ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است

هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای فراوان نظام است