مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-17سياسي

علت خشک شدن چشمه علی تا یک ماه به دادستانی ری ارائه می شود


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: دستگاه های متولی در خصوص خشک شدن چشمه علی، مانند شهرداری منطقه 20، شرکت مترو تهران، اداره امور منابع آب و اداره میراث فرهنگی باید تا 3 روز گزارشات خود را به دادستانی ارائه دهند تا کارگروه تخصصی نتایج گزارشات را بررسی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جلسه تعیین وضعیت و بررسی کارشناسی مشکلات بوجود آمده پیرامون وضعیت آب خروجی از دهانه چشمه منطقه تاریخی چشمه علی در شهرری عصر امروز با حضور محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری و مدیران و مسؤولان دستگاه های ذیربط شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ری در این جلسه با اشاره به اهمیت بالای حفظ و حراست از میراث تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور اظهار کرد: مشکلات مربوط به کاهش میزان آب خروجی و بدنبال آن خشک شدن چشمه از حدود سال 1394 آغاز شده و در طول این سال ها بطور متناوب میزان خروجی آب کاهش و افزایش داشته است و در حال حاضر آب چشمه خشک شده است.

وی گفت: بر همین اساس تاکنون بررسی های کارشناسی از سوی دستگاه های متولی مانند مترو، شهرداری و منابع آب انجام شده که گزارشات خود را ارائه داده اند اما بدلیل اینکه هر کدام از دستگاه ها به طور مستقل و جداگانه کارشناسی ها را انجام داده اند، لذا به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت خشک شدن چشمه علی تا یک ماه به دادستانی ری ارائه می شود

علت خشک شدن چشمه علی تا یک ماه به دادستانی ری ارائه می شود