مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-18اجتماعي

مدیران و معلمان، نقش محوری در ایجاد ایمان و امید بین آینده سازان کشور دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه عوامل گوناگون در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور مؤثر است، - ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه عوامل گوناگون در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور مؤثر است، گفت: مدیران و معلمان آموزش وپرورش به عنوان دستگاه و کارخانه عظیم انسان سازی، نقش محوری و بسیار مهمی در این زمینه دارند.

ابوالفضل رفیعی شامگاه روز گذشته (26 شهریورماه) در آیین تحویل 23 مدرسه در مناطق و نواحی 14 گانه آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در راستای تقویت آموزش وپرورش، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که نتیجه باید در خروجی آن که همانا تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است خود را نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گریزی به فعالیت گسترده دشمنان برای ناامید کردن قشر نوجوان و جوان زد و یادآور شد: طی سال های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف و تغییر نظام در قالب جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ شناختی مورد توجه دشمن قرار گرفت.

رفیعی با بیان اینکه علت تکاپوی دشمن، پیشرفت و اقتدار مستمر کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی نظام اسلامی است، گفت: دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران و معلمان، نقش محوری در ایجاد ایمان و امید بین آینده سازان کشور دارند

مدیران و معلمان، نقش محوری در ایجاد ایمان و امید بین آینده سازان کشور دارند