مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-30ورزشي

آخرین «رقص» در چهارمین جام جهانی/ ستاره ای که در بسکتبال درخشید


سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به حامد حدادی و عملکردش و شرایط او پیش از جام جهانی پرداخته است؛ در بخشی از این گزارش تاکید شده جام 2023 آخرین حضور حدادی در این رویداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد حدادی نامی است که در بین طرفداران بسکتبال در سراسر جهان طنین انداز شده است ، گزارش فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در مورد حامد حدادی با این جمله آغاز شده و با تاکید بر اینکه این نماد ایرانی دوران حرفه ای پرافتخاری داشته است، ادامه پیدا کرده است.

افتخارات ملی حامد حدادی در ادامه مروری بر افتخارات حامد حدادی شده است.

در این بخش آمده است: این بازیکن 38 ساله مدت هاست که جایگاه خود را در تاریخ بسکتبال ایران تثبیت کرده است، او اولین بازیکن ملی بسکتبال ایران بود که وارد NBA شد و افتخارات متعددی را با تیم ملی به دست آورده است.

حدادی چهار بار MVP جام فیبا آسیا را به دست آورد و همچنین در دو المپیک و حالا چهارمین جام جهانی بازی کرد، اگرچه این بار دور از یک چیز مشخص بود.

حامد حدادی با رهایی از یک مصدومیت سنگین آماده حضور در جام جهانی شد بهبودی در شرایط سخت و پرفشار با این حال، چیزی که حدادی را واقعاً قابل توجه می کند، تعهد بی دریغ او به این ورزش است، حتی در مواجهه با مشکلات، حدادی در ابتدای سال دچار مصدومیت شدید آشیل شد و آرزوهای او در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین «رقص» در چهارمین جام جهانی/ ستاره ای که در بسکتبال درخشید

آخرین «رقص» در چهارمین جام جهانی/ ستاره ای که در بسکتبال درخشید