مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-10اجتماعي

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران و خسروی


شهردار همدان از اعزام 50 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران و خسروی در ارائه خدمات به زارئران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری برای جابجایی زائران اربعین در مرزهای خسروی و مهران اظهار کرد: با برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری همدان در مرزهای مهران و خسروی حضور فعالی برای خدمات رسانی به زائران دارند.

وی بیان کرد: با موج بازگشت زوار اربعین حسینی، شهرداری همدان امکانات لازم از جمله 50 دستگاه اتوبوس و 100 نفر از عوامل اجرایی را برای جابجایی زائران در مرزهای مهران و خسروی مستقر کرده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران  اربعین حسینی بود عنوان کرد: 100 نفر از نیروها شامل راننده،کمک راننده، مکانیک و عوامل اجرایی و دو دستگاه خودروی بازرسی بودند که وظیفه خدمت رسانی به زوار را در دو مرز مهران و خسروی داشتند.

وی با قدردانی از خدمات نیروهای سازمان اتوبوسرانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی تصریح کرد: از سوم شهریورماه و طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده توسط ناوگان حمل و نقل شهرداری همدان جابجایی زوار انجام شد و این خدمت تا پایان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران و خسروی

اعزام 50 دستگاه اتوبوس از همدان به مرز مهران و خسروی