مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-24سياسي

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در توسعه دانش بنیان شد


جهاددانشگاهی استان سمنان در بین دستگاه های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در توسعه دانش بنیان معرفی و از رییس جهاددانشگاهی استان تقدیر شد.

- جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در "توسعه دانش بنیان" شد ایسنا/سمنان جهاددانشگاهی استان سمنان در بین دستگاه های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در توسعه دانش بنیان معرفی و از رییس جهاددانشگاهی استان تقدیر شد.

همزمان با اولین روز از هفته دولت، در مراسمی که دوم شهریور با حضور استاندار سمنان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان، از رییس جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر استان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان تجلیل شد.

در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان که همه ساله در هفته دولت برگزار می شود، بیش از 20 دستگاه برتر استان در حوزه ها و بخش های مختلف معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم با اهداء تندیس جشنواره و لوح یادبود به علی منصفی راد، رییس جهاددانشگاهی استان، از فعالیت ها و اقدامات ابن نهاد در بخش توسعه دانش بنیان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در توسعه دانش بنیان شد

جهاددانشگاهی سمنان دستگاه برتر استان در توسعه دانش بنیان شد