مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-28سياسي

از ایده تا اجرا؛ دوره های تخصصی مدرسه هنری ایده برای بازار کار


در ادامه با فعالیت های موسسه فرهنگی هنری ایده بیشتر آشنا خواهید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی که از سال 1371 شروع به کار کرد و از ابتدای سال 1387 در قالب یک مؤسسه فرهنگی هنری چند منظوره توسعه یافت و به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر و ارتباطات در عرصه هنر و تبلیغات در ایران آغاز به فعالیت نمود و در طی تمام سال های گذشته با تلاش و پشتکاری وافر تأثیری عمیق در تعالی و ارتقا فرهنگ و هنر و ارتباطات در جامعه ایجاد نموده است.

مدرسه هنری ایده به عنوان یک مؤسسه غیردولتی با هدف آموزش و پژوهش در عرصه فرهنگ و هنر در سال 1387 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت نمود و با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ایران و به منظور بازنگری در ساختار فعالیت ها و ساماندهی هنرهای تجسمی در ایران، به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی به طراحی و تدوین دوره های آموزشی مهارتی بر مبنای استانداردهای روز دنیا پرداخت.

شیوه های مؤثر آموزشی، تعهد به کیفیت، تمایز در مسئولیت پذیری، دانش پژوه محوری، هدف گرایی، ساختن آینده بهتر و پرورش ایده و خلاقیت همواره از ارزش های کلیدی مدرسه هنری ایده بوده اند.

در بخش آموزش، دوره های تخصصی کاربردی و مهارتی مدرسه ایده در سطوح مختلف تجربی و حرفه ای در زمینه های، نرم افزارهای تخصصی دیزاین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایده تا اجرا؛ دوره های تخصصی مدرسه هنری ایده برای بازار کار

از ایده تا اجرا؛ دوره های تخصصی مدرسه هنری ایده برای بازار کار