مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-09سياسي

درمان عوارض عرق سوز شدن با پماد گیاهی


یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از مواد گیاهی، پمادی برای درمان عوارض ناشی از عرق سوز شدن و تاول های عفونی شده تولید کرد.

- یکی از شرکت های دانش بنیان با استفاده از مواد گیاهی، پمادی برای درمان عوارض ناشی از عرق سوز شدن و تاول های عفونی شده تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حنا الله دادی، معاون طرح و توسعه این شرکت دانش بنیان در این باره گفت: پماد تولید شده بر پایه مواد گیاهی است و خاصیت آنتی باکتریال دارد؛ ضمن آنکه برای بهبود عوارض ناشی از عرق سوز شدن بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه این پماد همچنین برای درمان زخم ها و تاول های عفونی نیز کاربرد دارد، افزود: این پماد می تواند از تشدید، سرایت و فراگیر شدن، عفونت جلوگیری کند.

الله دادی، مزیت این پماد را نسبت به نمونه های مشابه در بازار را اثربخشی سریع، سازگاری با انواع پوست و نداشتن محدودیت استفاده برای افراد دانست و تاکید کرد: این محصول کاملا گیاهی است و از ترکیب دو گیاه چویل و آویشن تولید شده است، به همین دلیل حتی برای افرادی که حساسیت های پوستی خاص دارند، هم می تواند مفید باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان عوارض عرق سوز شدن با پماد گیاهی

درمان عوارض عرق سوز شدن با پماد گیاهی