مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-11سياسي

دیداری با مردمان ایران شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان طی یادداشتی که روز دوشنبه بیستم شهریورماه در خبرگزاری فارس منتشر شد به استقبال بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم استان های «سیستان و بلوچستان» و «خراسان جنوبی» رفت.

- عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به استقبال بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان طی یادداشتی که روز دوشنبه بیستم شهریورماه در خبرگزاری فارس منتشر شد به استقبال بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رفت.

متن کامل این یادداشت را در ادامه می خوانید.

امروز دیداری صورت گرفت متفاوت، دیدار یک ایران شهری با همشهریان خود، دیداری از سر عشق و شور، دیدار یاران قدیم ایران شهر با یکدیگر.

دیدار مردم غیور و با محبت ایران شهر بزرگ سیستان و بلوچستان با رهبری از جنس خود و از شهر خود؛ رهبری که خود با کوله باری از تجربه شصت ساله در دوره تبعید، شناخت کافی از منطقه دارد و البته علاقه ای فراوان به سرزمین آفتاب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیداری با مردمان ایران شهر

دیداری با مردمان ایران شهر