مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-15سياسي

تحقق 85 درصدی مصوبات سفر اول دولت به فارس


استاندار فارس ضمن اعلام اینکه بالغ بر 85 درصد کل مصوبات سفر اول هیئت دولت به این استان محقق شده است، از انجام سفر دوم در مهرماه خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن اعلام اینکه بالغ بر 85 درصد کل مصوبات سفر اول هیئت دولت به این استان محقق شده است، از انجام سفر دوم در مهرماه خبر داد.

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای اداری فارس که با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و سایر اعضا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر، رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) بر اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ ارزشمند دینی و شناخت دقیق ابعاد شخصیتی پیشوایان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یادواره خاطره 15 هزار شهید استان فارس، گفت: سرکشی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در همه ایام بویژه در هفته دفاع مقدس در دستور کار همه مسئولین و مدیران استان باشد؛ آن ها محتاج این سرکشی نیستند بلکه ما نیازمند این دیدارها هستیم.

ایمانیه ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین و مدیران برای تسهیل در امور زائران اربعین، اظهار داشت: بنابه گزارشات واصله بیش از 700 هزار نفر از فارس توفیق حضور در مراسم اربعین سیدالشهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 85 درصدی مصوبات سفر اول دولت به فارس

تحقق 85 درصدی مصوبات سفر اول دولت به فارس