مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-11ورزشي

با تلفیقی از نیروهای جوان و باتجربه وارد سوپرلیگ می شویم


سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: در این فصل سعی داریم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در مسابقات سوپرلیگ عملکرد درخشانی از خود برجای بگذاریم.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان گفت: در این فصل سعی داریم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در مسابقات سوپرلیگ عملکرد درخشانی از خود برجای بگذاریم.

از روز گذشته (19 شهریورماه) در دو نوبت با حضور بازیکنان بومی تمرینات تیم بسکتبال فولاد هرمزگان زیر نظر رضا هنگام پور آغاز شد.

رضا هنگام پور، سرمربی بسکتبال فولاد هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، افزود: تمرینات امروز خود را با حضور بازیکنان تحت قرارداد آغاز کردیم و امیدوارم به مرور با اضافه شدن سایر نفرات بتوانیم با ترکیبی کامل تمرینات خود را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز در جذب بازیکن مدنظر در پست سنتر با مشکل مواجه ایم، تصریح کرد: با بازیکنان مدنظرمان صحبت کرده ایم و در انتظار توافق نهایی هستیم زیرا در این پست نیاز مبرم به بازیکن با کیفیت داریم.

هنگام پور با اشاره به اینکه تمرینات خود را به مدت 20 روز در بندرعباس پی می گیریم و پس از آن اردویی را در شهر اصفهان برگزار می کنیم، اضافه کرد: با توجه به آغاز مسابقات در آبان ماه، زمان کافی را برای برگزاری تمرینات منظم و هماهنگی لازم در اختیار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلفیقی از نیروهای جوان و باتجربه وارد سوپرلیگ می شویم

با تلفیقی از نیروهای جوان و باتجربه وارد سوپرلیگ می شویم