مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-13اقتصادي

هدف گذاری مصرف 1.5 میلیاردمترمکعب پساب


فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی و تعاونی ها در توسعه شبکه های آبیاری در دو سال گذشته به نتایج بسیار مثبتی ختم شد و جهشی در برخی استان ها ثبت کردیم که تداوم این اقدام می تواند به افزایش بهره وری بخش کشاورزی و کاهش تلفات آب منتهی شود.

- فیروز قاسم زاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه جامع مدیریت منابع آب زیرزمینی اظهار داشت: با استقرار ساختار حکمرانی مؤثر منابع آب زیرزمینی، مدیریت این منابع راهبردی در کشور در دستورکار قرار گرفته و اثرگذاری این شیوه ها در مدیریت برداشت آب زیرزمینی آشکار خواهد شد.

سخنگوی صنعت آب با اشاره به اولین محور استقرار ساختار حکمرانی مؤثر منابع آب زیرزمینی گفت: اندازه گیری برداشت آب زیرزمینی با اتکا به هوشمندسازی برداشت ها و مدیریت توأمان آب و برق در دستورکار قرار گرفته و هدف گذاری آن در برنامه هفتم نیز آمده است که این مسئله به شفافیت داد ه های آماری و ایجاد ابزار برای مدیریت آب ختم خواهد شد.

*هدف گذاری مصرف 1.

5 میلیاردی برای پساب وی با اشاره به تداوم طرح تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح های تعادل بخشی، توسعه پساب در قالب پروژه بازچرخانی آب و با تخصیص منابع آب صنعتی از منابع آب زیرزمینی به پساب با هدف گذاری مصرف 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری مصرف 1.5 میلیاردمترمکعب پساب

هدف گذاری مصرف 1.5 میلیاردمترمکعب پساب