مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-27اقتصادي

تمرکز بخش کشاورزی استان قزوین بر افزایش بهره وری است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تمرکز بخش کشاورزی استان بایستی بر افزایش بهره وری باشد تا بتوان به توسعه پایدار دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی در مراسم گرامیداشت هفته دولت و آیین تجلیل از کارمندان نمونه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح یکشنبه با حضور سید حسن حسینی معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران برگزار شد اظهار کرد: افزایش بهره وری یکی از مهمترین رسالت های وزارت جهاد کشاورزی و تحمیل اشتغال به بخش کشاورزی و کمی سرانه ان بخش که بخشی از اشتغال کشو را تأمین می کند در صورتی که وظیفه اصلی آن تأمین امنیت غذایی است و این کاهش سرمایه گذاری را نشان می دهد که نیازمند حمایت و توجه ویژه ای است.

وی افزود: تمرکز بخش کشاورزی استان بایستی بر افزایش بهره وری باشد تا بتوان به توسعه پایدار دست یافت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کمی بیش از 3 درصد است در صورتی که در صنعت 20 درصد سرمایه گذاری انجام می شود.

این مسئول به تولید انواع محصولات کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: در خرید تضمینی گندم در سال جاری توانستیم تا همین حالا 5 درصد بیشتر نسبت به سال گذشته خرید داشته باشیم با توجه به اینکه امسال بارندگی 10 درصد کاهش داشته که این میزان در بلند مدت 43 درصد کاهش داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بخش کشاورزی استان قزوین بر افزایش بهره وری است

تمرکز بخش کشاورزی استان قزوین بر افزایش بهره وری است