مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-11سياسي

اتمام مرحله نخست صدور کارت عضویت شوراهای اسلامی چهارمحال وبختیاری


رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین اعتبار برای صدور 600 عدد کارت شناسایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: صدور مرحله اول صدور کارت های عضویت شوراهای اسلامی به اتمام رسید و پس از تامین اعتبار مرحله دوم نسبت به صدور باقی مانده اقدام خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین اعتبار برای صدور 600 عدد کارت شناسایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: صدور مرحله اول صدور کارت های عضویت شوراهای اسلامی به اتمام رسید و پس از تامین اعتبار مرحله دوم نسبت به صدور باقی مانده اقدام خواهد شد.

بهمن میری 20 شهریور در جمع خبرنگاران چهارمحال وبختیاری، با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی، اظهار کرد: صدور کارت های شناسایی اعضای شوراهای شهر و روستا امری ضروری است که با تدبیر سازمان شهرداری ها، اعتبار لازم پیش بینی شده و با همکاری استانداری، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و مدیر کل حراست استانداری تعداد 600 عدد کارت فعال، صادر و در نهایت به امضای فرمانداران و بخشداران رسید و تقدیم اعضای شورا شد.

رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس آیین نامه ماده 77 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصوب 1381 با اصلاحات بعدی آن و ماده 84 آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مرحله نخست صدور کارت عضویت شوراهای اسلامی چهارمحال وبختیاری

اتمام مرحله نخست صدور کارت عضویت شوراهای اسلامی چهارمحال وبختیاری