مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-26اقتصادي

40درصد اشتغال گلستان تحقق یافت/ ثبت بیش از10هزار شغل درسامانه


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از تحقق 40 درصدی تعهد اشتغال استان گلستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 10 هزار شغل در گلستان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خواجه مظفری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری که با حضور وزیر تعاون برگزار شده بود از تعهد اشتغال 25 هزار و 380 نفر در سال جاری در گلستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 40 درصد آن یعنی برای 10 هزار و 33 نفر محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 169 نفر در سامانه کارجویان ثبت نام کردند، افزود: تاکنون 30 کاریابی در سطح استان فعال است که دو کاریابی به صورت مجازی در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: گلستان در بین استان های کشور در زمینه توسعه کارآفرینی رتبه برتر، در بخش توسعه مشاغل خانگی رتبه سوم و در ثبت اشتغال از رتبه دوازدهم برخوردار است.

دولت اوراسیا را جدی بگیرد رییس اتاق بازرگانی مرکز استان گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: در رابطه با تولیدات محصولات بخش کشاورزی همواره به دولت تولیدکنندگان ما یارانه داده است.

امیر یوسفی بیان کرد: گلستانی ها همواره در مشارکت های اجتماعی و انتخابات حضور پررنگی داشتند و در اتاق بازرگانی نیز اینگونه بود و بیش از 80 درصد تجار و فعالان اقتصادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40درصد اشتغال گلستان تحقق یافت/ ثبت بیش از10هزار شغل درسامانه

40درصد اشتغال گلستان تحقق یافت/ ثبت بیش از10هزار شغل درسامانه