مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-30سياسي

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایت مداری و خدمت صادقانه در جامعه هستند


در آخرین روز از برنامه های هفته دولت ظهر امروز مراسم بزرگداشتی با حضور رؤسای و کارکنان دولت ونیز اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بردسکن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در این مراسم در سخنانی با برشمردن صفات دو شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بزرگ ترین قربانی تروریسم در جهان ایران است که بیش از 17 هزار تن از بهترین افراد نظام اسلامی و آن هم در دوران اول انقلاب به دست کوردلان استکبار جهانی و منافقین ترور شدند.

 وی شهادت عالمان، و نیروهای رشید انقلاب که هر کدام ستودنی برای کشور  ودارای اهمیت بودند را یادآور شد و اظهار داشت: بزرگ ترین سند و گواه مظلومیت این نظام اسلامی و ملت شریف ایران همین شهدای ترور هستند.

 وی حزن انگیزترین این ترورها را جنایت انفجار دفتر نخست وزیری و به شهادت رساندن مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و حجت الاسلام محمدجواد باهنر (رییس جمهور و نخست وزیر وقت جمهوری اسلامی) در هشتم شهریور سال 1360 نام برد و افزود: دشمن با اقدامات اهریمنی و شرورانه همچون ترور، خون ریزی و ایجاد ناامنی، آنچه از دستشان آمد برای نظام انجام دادند که نمونه بارز آن به شهادت رساندن بزرگ مردان جاودانه تاریخ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایت مداری و خدمت صادقانه در جامعه هستند

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایت مداری و خدمت صادقانه در جامعه هستند