مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-23سياسي

استقرار شعب کشیک در پایانه های مرزی خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اهمیت و ضرورت برقراری امنیت زائران اربعین حسینی و افزایش رفاه آنان، از استقرار شعب کشیک در پایانه های شلمچه و چذابه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر تسهیل در تردد و تأمین رفاه زائران حسینی، از پایانه های مرزی شلمچه بازدید، نواقص، کمبودها و کاستی ها رصد و برای برطرف کردن آن ها دستورات لازم صادر شد.

وی با قدردانی از مردم خوزستان به واسطه میزبانی از زوار حسینی افزود: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند.

دهقانی گفت: دستگاه قضایی و سازمان های تابعه، اعضای شورای قضایی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه ها به صورت میدانی و با استقرار شعب کشیک و اقدامات نظارتی، حمایتی، رسیدگی و پیگیری مسائل مرتبط با خدمت رسانی و رفاه زائران در حال انجام وظیفه و میزبانی از زائران هستند.

وی از استقرار شعب کشیک دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف به صورت تمام وقت در پایانه های مرزی خبر داد و افزود: ادارات سازمان های تابعه دستگاه قضایی از جمله پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و تعزیرات نیز با دایر کردن شعب در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شعب کشیک در پایانه های مرزی خوزستان

استقرار شعب کشیک در پایانه های مرزی خوزستان