مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-30بين الملل

«اوج ریاکاری» توصیف مسکو از کمک نظامی جدید آمریکا به اوکراین


سفارت مسکو در واشنگتن ضمن هشدار درباره قصد آمریکا برای جنگیدن با روسیه تا آخرین نفر از اوکراینی ها، کمک تسلیحاتی 250 میلیون دلاری جدید آمریکا را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعلام کمک جدید 250 میلیون دلاری تسلیحاتی آمریکا به اوکراین، واکنش سفارت روسیه در آمریکا را به دنبال داشت و این سفارتخانه اقدام واشنگتن را اوج ریاکاری توصیف کرد.

آنتوین بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه (دیروز) از بسته جدید کمک تسلیحاتی به ارزش 250 میلیون دلاری به اوکراین خبر داد.

این بسته شامل موشک برای پدافند هوایی، مهمات برای سامانه های توپخانه هیمارس، مهمات توپخانه 155 و 105 میلی متری، تجهیزات پاک سازی مین، موشک جاولین، دیگر راکت های ضد زره و  بیش از سه میلیون گلوله مهمات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی تاس روسیه، سفارت مسکو در واشنگتن کمک تسلیحاتی تازه آمریکا به اوکراین را محکوم کرد و این اقدام را اوج ریاکاری واشنگتن خواند.

در بیانیه سفارت آمده است: تحویل موشک های هیمارس و سامانه های پدافند هوایی و سایر مهمات به ارزش یک چهارم میلیارد دلار به رژیم ورشکسته زلنسکی، اوج ریاکاری است.

(این ریاکاری) زمانی که مقامات (آمریکایی) کمک نظامی را به نگرانی مردم اوکراین نسبت می دهند، بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اوج ریاکاری» توصیف مسکو از کمک نظامی جدید آمریکا به اوکراین

«اوج ریاکاری» توصیف مسکو از کمک نظامی جدید آمریکا به اوکراین