مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-26اقتصادي

پیام مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت «روز کارمند»


​مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز «کارمند»، از تلاش های کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامه های این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.

- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت چهارم شهریور روز کارمند ، از تلاش های کارکنان در راه تحقق اهداف راهبردی و برنامه های این بانک در مسیر خدمت به مردم و اقتصاد کشور قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در پیام سیدضیاء ایمانی مدیرعامل این بانک آمده است: اهداف راهبردی و کلان اقتصاد کشور در ادارات، سازمان ها، نهادها و از جمله بانک ها، از طریق شبکه مویرگی خدمات کارکنان و مدیران دنبال می شود و به ثمر می نشیند.

روز کارمند به عنوان سومین روز از هفته دولت، یادآور اهمیت عنصر خدمت در فرهنگ کار و تجلیل و ارج نهادن به تلاش های کارگزاران دولت است.

امروز محور اصلی ارائه خدمت به مردم در نظام بانکی با وجود همه پیشرفت ها و نوآوری ها در فناوری های بانکی و مالی و حتی بهره مندی از هوش مصنوعی در ره یافت های جدید علوم بانکی، همچنان به نقش آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص نیازمند است.

در بانک صادرات ایران نیز کارکنان بزرگترین دارایی واقعی بانک به شمار می آیند و به عنوان سرمایه های انسانی از جایگاه برجسته و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت «روز کارمند»

پیام مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت «روز کارمند»