مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-25فرهنگي

قدردانی وزیر ارشاد از میزبانی یک روستا از جشنواره های مستمر رضوی


سرپرست ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای کردر رضوی برای قدردانی از نقش مردم این روستا در میزبانی از برنامه های با ارزش رضوی در روستای خود و برگزاری باشکوه و منسجم آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برنامه دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مردم ولایت مدار روستای کردر رضوی شهرستان میناب خبر داد.

وی افزود: ویژه برنامه دیدار مردمی دکتر اسماعیلی، وزیر ارشاد اسلامی با اهالی روستای کردر رضوی با هماهنگی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) صورت می گیرد.

به گفته وی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه در حسینیه امام رضا(ع) در جمع صمیمی مردم خونگرم، مهمان نواز و ولایی روستای کردر رضوی حضور می یابد و از میزبانی شایسته آنان از شرکت کنندگان در جشنواره های رضوی قدردانی خواهد کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: عوامل اجرایی جشنواره ملی آسمان هشتم ویژه روستاهای کشور، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دیدار به صورت چهره به چهره سئوالات خود را از وزیر خواهند پرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر ارشاد از میزبانی یک روستا از جشنواره های مستمر رضوی

قدردانی وزیر ارشاد از میزبانی یک روستا از جشنواره های مستمر رضوی