مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-30سياسي

دیدار مدیرعامل گروه رسانه ای مهر با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم


تلاشگران عرصه رسانه باید بدون تکلّف و جانب داری حزبی، واقعیت ها را در جامعه انعکاس دهند و اصل حق گویی را نصب العین خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه ای مهر، معاونین و مدیران این گروه رسانه ای با حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام قاضی عسکر در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های این خبرگزاری، انقلاب اسلامی ایران را حرکتی بی نظیر و ممتاز عنوان کرده و اظهار داشت: در طول سال های پس از انقلاب اسلامی ایران، آنچنان تحولات به سرعت در جریان بوده که به راحتی نمی توان تاریخ نگاری جامعی از وقایع و خدمات انقلاب نمود و توطئه های دشمنان نیز مانع اطلاع رسانی دقیق این دستاوردها شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) فعالیت های گسترده دشمنان در فضای رسانه ای و مجازی را در سالیان اخیر بسیار گسترده عنوان کرده و افزود: این گونه اقدامات دشمن می طلبد تا بیش از پیش در خصوص تبلیغ و معرفی دین و انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های تبلیغی دشمن سرمایه گذاری جدی داشته باشیم.

وی رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و مدیریتی در عصر حاضر بی همتا توصیف کرده و تصریح کرد: ایشان بارها در سال های گذشته در دیدارها و جلسات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرعامل گروه رسانه ای مهر با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم

دیدار مدیرعامل گروه رسانه ای مهر با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم