مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-24سياسي

حماسه اربعین نماد عزت ماندگار


حرکت عظیم فرهنگی پیاده روی اربعین طی سال های اخیر به میعادگاه دلدادگان حسینی از سراسر جهان و عزتی ماندگار تبدیل شده و حضور جمعیت 20 میلیونی عاشقان عزاداری و اظهار دلدادگی به اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا برای رژیم صهیونیستی و مظهر استکبار جهانی غم انگیز و دردناک است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی همزمان با نزدیک شدن به اربعین حماسه عاشورا و عزیمت خیل عظیم عاشقان کربلا برای زیارت بارگاه ملکوتی سومین امام همام(ع) رسانه های معاند با همراهی برخی از چهره های دگراندیش و لیبرال مسلک هجمه سنگینی را علیه این رستاخیز فرهنگی و معنوی آغاز کردند.

این جریان رسوا که کارنامه ننگینی در مقابله با شعائر دینی و الگوهای معنوی دارد،با القای حکومتی بودن اربعین حسینی در صدد تحریک احساسات و عواطف عمومی علیه این حرکت عظیم انسانی است تا به خیال خام خود از شور و عظمت وصف ناپذیر آن بکاهد.

در پاسخ به این هجمه ناجوانمردانه ذکر این نکته ضرورت دارد که انقلاب اسلامی محصول و در امتداد حماسه عاشوراست که با پرچمداری پیر جماران و اراده ایمانی ملت باورمند عاشورایی بساط اهریمنی نظام ستمشاهی را برچید و چه افتخاری برای آن بالاتر که خود را وقف عاشورا و خیل میلیونی زایران پرشور ثارالله کند و این مهم را به عنوان یک دستاورد تاریخی در کارنامه خود به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه اربعین نماد عزت ماندگار

حماسه اربعین نماد عزت ماندگار