مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-16بين الملل

آیا اجساد رونمایی شده در کنگره مکزیک متعلق به موجودات فرازمینی است؟


بقایا و اجساد دو موجود در کنگره مکزیک در حالی به نمایش درآمد که عوامل این برنامه درصدد بودند با نمایش آنها احتمال وجود موجودات فرازمینی را برای قانونگذاران ثابت کنند؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: بقایا و اجساد دو موجود روز سه شنبه 12 سپتامبر (21 شهریور) در کنگره مکزیک به نمایش درآمد که عوامل این برنامه درصدد بودند با نمایش آنها احتمال وجود موجودات فرازمینی را برای قانونگذاران ثابت کنند.

تقریباً دو ماه پیش بود که جلسه شبیه ای به این، در کنگره آمریکا برگزار شد و یک افسر اطلاعاتی نیروی هوایی آمریکا ادعا کرد که آمریکا از منشأ موجودات فرازمینی در کره زمین آگاه بوده است! اما اجساد به نمایش درآمده در کنگره مکزیک شامل بدن های خشک شده با سرهای آب رفته و چروکیده این موجودات بود که بُهت شدیدی را در میان افراد حاضر در سالن به همراه داشت و جنجال زیادی را در دنیا به راه انداخت.

جیمی مائوسان؛ روزنامه نگار مکزیکی که دو جعبه حاوی این مومیایی های را به نمایش گذاشت آنها را موجوداتی غیرانسانی خواند و ادعا کرد بیش از 30 درصد DNA آنها ناشناخته است؛ وی همچنین متذکر شد هنوز به صورت قطعی نمی تواند اثبات کند که این مومیایی ها موجوداتی فرازمینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اجساد رونمایی شده در کنگره مکزیک متعلق به موجودات فرازمینی است؟

آیا اجساد رونمایی شده در کنگره مکزیک متعلق به موجودات فرازمینی است؟