مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-18اقتصادي

قیمت نفت در نزدیکی 95 دلار


به دنبال پیش بینی افزایش کمبود عرضه در سه ماهه چهارم و خوش بینی در مورد بهبود تقاضا در چین، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی به 94.

77 دلار در هر بشکه افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، به دنبال پیش بینی افزایش کمی عرضه در سه ماهه چهارم پس از تمدیدکاهش تولید و عرضه عربستان و روسیه تا پایان سال و خوش بینی در مورد بهبود تقاضا در چین، قیمت نفت در معاملات امروز بازارهای جهانی برای سومین جلسه متوالی افزایش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 84 سنت افزایش 94.

77 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با یک دلار و 10 سنت افزایش 91.

87 دلار معامله شد.

تینا تنگ، تحلیلگر بازارهای سی ام سی با اشاره به کاهش نسبت ذخایر ارزی توسط بانک مرکزی چین در هفته گذشته برای تقویت نقدینگی و حمایت از اقتصاد این کشور، گفت: سیاست های محرکی چین، آمارهای اقتصادی انعطاف پذیر آمریکا و کاهش تولید ادامه دار اوپک عوامل افزایشی قیمت نفت بوده است.

تاجران تصمیمات و نظرات بانک های مرکزی از جمله فدرال رزرو آمریکا را در مورد سیاست های نرخ بهره و آمارهای کلیدی اقتصادی خارج از چین در این هفته رصد خواهند کرد.

قیمت نفت برنت و نفت خام آمریکا 3 هفته متوالی افزایش یافت و به بالاترین رقم از ماه نوامبر رسید و در مسیر بیشترین افزایش سه ماهه ای از زمان حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نفت در نزدیکی 95 دلار

قیمت نفت در نزدیکی 95 دلار